Search
Close this search box.

Marketing – Hexagon Metrology presenta il nuovo marchio del gruppo

Share:

Hexagon Metrology ha presentato il 5 settembre scorso la sua nuova identità aziendale. Il nuovo logo, unitamente ad una rinnovata strategia di branding ed immagine, sono il primo passo di un percorso che porterà Hexagon Metrology ad essere più vicina ai punti di forza e alle sinergie della casa madre Hexagon, leader globale nelle tecnologie di progettazione, misura e visualizzazione.«Guardando al futuro, la nostra competenza principale può essere sintetizzata da soluzioni efficienti, servizi al cliente, ampia gamma di software, sensori di precisione e il vasto know-how nei settori in cui operiamo» afferma Norbert Hanke, Presidente di Hexagon Metrology. «Questo nuovo capitolo della nostra storia è l’affermazione del nostro impegno costante ad aiutare il cliente a reinventare l’oggi, superare il cambiamento e risolvere i problemi del domani».

RELATED ARTICLES

Sustainability in the marine world

Durability, lightness and strength typical of composite materials make them applicable in many sectors, including the marine industry. However, composite production must meet global demand for sustainable materials to promote Sustainable Boating.

Seaquip 2026: strong growth and qualified exhibitor selection a year on from the first edition

The packed international trade fair calendar in this period isn’t standing in the way of Seaquip 2026, which continues to report strong interest. The event has already sold nearly 1,000 sqm of exhibition space, with over 10 exhibitors selected in the last 10 days alone. Participation by foreign yacht accessories manufacturers is growing, with important commitments from industry leaders.

Green City Ferries 

An innovative and sustainable electric foil-assisted carbon fiber catamaran designed for comfortable high-speed operations